Little Paris
Hello! Wallo!

Hello Assalamualaikum ! Hi I'm Eva Monstaa . Welcome to My Paris Town . You've stuck in my unprivate diary please be nice here and follow if you want :)


Entries About Linkies Stuff

 Human Here

Walking Talking
Put your right link .
No Harsh words allowed here .
Can request tutorials here .
Leave your footprint here .
Sing A Song



Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


New Year 2012



Assalamualaikum :)

Hi guyss , Happy New Year . Saya harap tahun 2012 nihh akan jadi tahun yang paling bermakna bagi kita :D tapi kepada yang rasa tak bermakna tuh , kita cuba lain tahun lhaa xD

Macam biasa lhaa , tahun 2011 nihh macam macam perkara buruk jadi kat saya :) tapi ada jugak perkara Terindah buat saya :D

 - Exam mid-year dapat number 2 , alhamdulillah .
 - Tuhan panjangkan friendship saya dengan nadia :)
 - Dapat kenal gan akim :D

 - Dapat jugak selalu jumpa gan papa saya walaupun sekejap :')
 - alhamdulillah saya makin kuat untuk terima semua dugaan .

Nampak atas tuh ? perkara terindah terjadi pada tahun 2011 . okey perkara Terburuk sepanjang 2011 .

  - Banyak masalah keluarga
 - Pelajaran menurun
 - Dapat banyak dugaan
 - Buad Akim Merajuk :/
 - Difitnah oleh ex-bestfriend :')
 - Dimalukan depan
 ramai org
 - Selalu kena tuduh
 - Sunyi :'(

And macam-macam lagi . sebab tu saya benci 2011 :3
Ehh , awak ? kita ada angan-angan lhaa . tapi angan-angan tu besar :( haha tak tahu boleh capai kea tidak . Alololo :O kita punn ada azam baru mcm awak jugak  . tapi azam tahun lepas punn tak tercapai lagi hewhew :'>

Kalau boleh kita nak pergi PARIS :D Ehem ehem , nak honeymoon dgn Boboiboy haha :P kay dah cerita benda lain dah ni . haha layan jelahh ye ;) haha lepas tu kan kita nak belaja elok-elok . kita tak nak buang masa dah hehe sbb kita nak berjaya , boleh belaja dekat paris sana :P ye saya mmang kuat berangan , haha .

Kalau boleh tahun 2012 niehh saya nak sangat jumpa dgn afizul :3 aminn . Alaa awak tu yg tengah baca tuh jangan lupa doakn impian saya niey ehh . hehehe :)

Okey tu je :) awak tu yg tngh sibuk baca tu ala comelnye , haha jangan lupa tunaikan azam korang kay . haha kita sebagai rakyat malaysia kena bekerja kuat jangan cepat give up kay ? haha okey aku dah merepek ape pun aku tak thu , haha abaikan . k lhaa byebye :)